четвъртък, 4 септември 2008 г.

Ш`ти пристана!

Многу мислих. Ма съдбовну.
Зор... чак мозъкъ ми пришки фанъ.
Ма напъвах съ... върховну,
пристраших съ май... шъ ти пристанъ!
То... дубря, чи мъ съгледа.
Инак - мойши да пудмина.
Кват` съм чат-пат разнугледъ,
апък ирутичнъ - за дузинъ...
Види съ - ирген ут сой си -
ша сми ликъ и приликъ,
ш`си пудхождъми - ни бой съ,
дажи "муцкъ" шъ ти викъм.
Убав си, ирген си, к`во ти й?
Снажен, строян и наперян...
И Энтелегентен, пък и готин -
друг кат` тебя дека ша намеря?
То... живот ли йе, ша знаиш,
да съ кършъ вечар по пилоня,
и прустаци - к`во ги праиш -
зеят и берът душъ у силиконя...
Иширети колку многу дадъх -
никуй нищу не подьема...
Айди... другити шъ мъ прущавът...
Искъм та! И... шъ тъ взема...
Искъм да съм веки думакиня!
Пучитеннъ и добра съпругъ!
Ша та глезя, ш`та поя с ръкия,
и ни шъ съ сетиш хич зъ другъ!
Зестрътъ ми... май не й гулямъ -
муръфети вредни все владея,
френски, шведски - пу пруграмъ,
и... къдету искъш ша та сгрея!
Инък съм си... дяволитъ -
мъж кат` душнъ - узвирявъм,
ма ша стана вОда ненапита,
зарад теби само - к`во да права...
Зимъска ш`та топла с чуству,
многу буйнъ съм, гуреща...
мойтъ обич си й изкуству -
саму здрав да си насреща...
Гледъм та... пуизпути са...
май чи взе да ти призлява...
Чакай Муцкъ - съвзими съ!
То... ни съм ти ощи пристанала...
Айди с`я... да ни избягъш...
зимай мъ, и да си одим...
Вънкъ е студену сякъш,
ама с тебе много, много ша са потим...
by mili4ka

Няма коментари: