сряда, 3 септември 2008 г.

172/173



"Скъпи дневнико,
Зная кой е той. Зная със сигурност кой е и какво е БОБ и ще трябва да го кажа на всички. Ще трябва да го кажа на някого и да го накарам да ми повярва.
Някой е късал страници от дневника ми – страници, които щяха вероятно да ми помогнат да проумея... Страници с мои стихове, изписани докрай страници, които принадлежат само на мене...
Толкова се страхувам от смъртта...
Толкова се страхувам, че ще ми повярват едва когато заема онова място в мрака, което за жалост сигурно ми е запазено... Моля те, недей да ме мразиш. Никога не съм искала да видя могилите и огъня. Никога не съм искала да виждам и него, или да го пускам да влезе.
Моля те, дневнико, помогни ми да обясня на всички, че не исках да стана това, което станах. Не исках да си спомням за него, нито за нещата, които се случваха... Направих само онова, което би направил всеки в моето положение...
Направих възможно най-доброто.

С любов: Лора

P.S. Ще те оставя на сигурно място – при Харолд. Дано с тебе отново се видим. Повече не мога да продължавам без наркотик. Просто не мога. Трябва да стана безчувствена."

http://www.youtube.com/watch?v=7oDuGN6K3VQ

Няма коментари: