четвъртък, 4 септември 2008 г.

Много здраве на ...

Aз те вбесявах,
те те укротяваха
на нокти те изправях,
те ги пилеха,
когато падаше
аз те спасявах,
докато гледаха те отстрани
и се подхилваха
спасително въже бях,
пояс,
лодка,
пристанище,
за ураганите,
друг път бях
просто стара котва,
житейска скука,
гнила ябълка,
не ръкоплясках,
не подсвирквах,
не ти постлах червен килим,
понякога дори те сритвах,
и аз участвам в твоят филм,
във малка роля
с две три реплики
играя
някаква си там,
пролука бях
в завеси прашни,
в пиеса с име де да знам,
направих го защото исках,
защото аз
така реших,
защото бях безумно истинска
не мен,
а себе си лъжи,
когато трябваше проклетнико
бях заден фон
от кадифе,
бях муза
или бясна вещица,
дори ридаещо дете.
Е уморих се,
стига толкова
приличам на впрегатен кон
привикнах да избягвам бездните
и да вървя във коловоз,
омръзна ми и тази сцена
и репликите
и актьорите.
Изчезвам - да ти е простено.
и много здраве на дубльорките.


midnight_witch

Няма коментари: