сряда, 3 септември 2008 г.

Моите 10 принципа

1. Да нямам други богове и да помня, че са ме създадли Жена, в която е вложена цялата творческа енергия и ангелска чистота.Да не похабявам красотата си да режа салата по цяла вечер и хубавата ми коса да се умирисва на манджа,да накарам мъжа ми да те води на ресторант. Не им се връзвам, казали са, че любовта на мъжа минава през корема, но не са ми казали, че постоянно и безспирно трябва да готвя. Какъв смисъл има готвачите да останат без работа, а аз да загубя Божествената си красота и изящество и да заприличам на кисела краставица? Защото на мен трябва да ми служат и да ми се възхищават и всяка моя нужда да задоволяват. Хубавата жена никога не си проси комплименти, но ги приема с царствена осанка, като нещо, което по право й се полага.
2. Да не си правя кумири,да не се захласвам по поп идоли и да не подражавам на холивудски красавици, защото хубавата жена не завижда. Винаги знае как да отговори и как да привлече вниманието върху себе си, кога да говори и кога само да се усмихва. Кога да приеме поканата и кога да я откаже. Хубавата жена излиза само с тези, които наистина харесват. Тя знае, че е единствена и неповторима и не се страхува от конкуренцията. Ако някой е толкова сляп, че да не може да види достойнствата; толкова по-зле за него, никой не му е виновен, че един ден горчиво ще съжалява.
3. Да не изговарям напразно името на своя Бог, за нищо да не се вайкам и за нищо да не страдам. Хубавата жена за нищо не съжалява, защото винаги прави онова, което е най-доброто и ако другите са съгрешили, те са онези, които ще се срещнат с Божия гняв. Хубавата жена не се тюхка и не се кахъри за нищо, което е пропуснала, защото животът продължава, а с него и възможностите да й се възхищават, да я обсипват с ласки и засипват с любов.
4. Почивам си повече, за да съм по-дълго млада – помня съботния ден, че и неделния. За мен са измислени козметичните салони и СПА центровете, за да има къде да отида с приятелки и да съчетаая приказките с процедурите. За мен са шоколадовите маски и ароматните вани. Мен нарекоха с името жена, на която е поверено най-ценното – да възпроизведа настоящето и да съхраня бъдещето, затова се грижа за тялото, което са ми дали и нека пребъде красотата ми.
5. Почитам баща ми и майка ми, че и свекър и свекърва ми, за да се продължат дните ми и в двете къщи и всички дружно да ме носят на ръце, с думите – каква хубава дъщеря сме отгледали, каква чудна снахица ни се е паднала, да ни е жива и да ни е здрава и много дечица да ни народи, много радости да ни носи.
6. Не убивам с поглед. Най-малкото е грозно и не ми отива. Хубавата жена не се цупи, а умее да се усмихва хубаво, дори когато й е тъжно. Хубавата жена е силна и умее да прощава.
7. Да не прелюбодействам. Хич не си струва, на всички еднакво са им дали, но мъжете винаги преувеличават.
8. Не крада чужди гримове, моите са ми достатъчно, а и зная, че без тях съм по-хубава.
9. Не лъжа, че съм стигнала до оргазъм, защото тогава възлюбения ми ще спре да се старае. Хубавата жена кокетничи хубаво и умее да извлича ползи от всяко положение.
10. Не пожелавам гаджето на ближната, нито колата й, нито вилата с басейна и джакузито, не пожелавам яхтата и апартамента, изчаквам, той скоро ще ме забележи и тогава ще се радвам и аз на всички тези неща, но и помня, че всичко е временно и всеки за кратко се радва на благостите на тая земя.

Няма коментари: