сряда, 17 септември 2008 г.

Шизо

Една съм в нощите си с тебе,
а друга - с него през деня,
третия щом видя, всичко в мене пее,
като дете прегръщам нежно във съня.
С един съм строга, справедлива,

със друг, развратна и без свян,
със трети, шеговито-закачлива,
четвърти получава моя плам.
Със друг грижлива съм и домакиня,
нимфетка страстна някой път,

със някой - господарка и богиня,
робиня, служеща на твойта плът.
В живота си навярно съм актриса,
или шизофреничка някой ще ме нарече,
но факт е че свободна съм като птица,

на клетка никой няма да ме обрече.
За такива като тях приготвила съм - ето,
безизразното, сто и първото лице,
груба, мълчалива, тежка маска на която,
чувствата ми никой да не може да чете.

Аз цялата съм ваша , и тялом, и духа ми,
препускащ вихър в чувства океан,
дори да падам - ставам, продължавам,
от себе си аз всичко искам да ви дам.

И само някога, потайно уморена,
аз сгушвам се в прегръдките ти, там,
се чувствам толкоз мила, удовлетворена,,
че цялата разгръщам се за теб, без свян.

Повярвай мои са лицата,
и всичките за теб трептят,
за тебе пее ми душата,
за теб и твойта благодат.

Аз знам, че с мене ти щастлив си,
за теб съм книга, непрочетена дори,
и колкото да я четеш, и я прелистваш,
все нови страници откриваш, знам.

За теб съм радост и опора,
спасение и плам във твоя ден,
затуи дори шизофренична,
обичаш ме, и си със мен.

by mili4ka

Няма коментари: