петък, 12 септември 2008 г.

Последният ми "летен" петък :(

hurry

Всичко хубаво си отиде... не мога да опиша какво ми е след вчерашния момент на прозрение, който все някога требаше да се случи ;( нема вече за кого/какво да мечтая,за кого да бъда красива, трудно ми е да забравя, но се наплаках хубавичко и съм обнадеждена, че с новото начало всичко в живота ми ше се пренареди като ... къща, да - всяка къща се чисти ама яката за Великден и Коледа - един път през пролетта (когато се влюбих) и преди зимата..Дори хората по улиците забелязват тъгата по лицето ми, трудно ми е да си бъда същата - онази щура луда руса глава, мислеща единствено как да си прекара добре.. Петък е и като всеки петък (този иначе толко специален за мен ден) трябваше да съм щастлива от самия факт че е петък, настроението ми требаше да е на макс. Не - не е заради есента или съвсем-скорошния старт на учебната година, заради него е - разби мечтите ми само с 2 думи, изречени толкова спонтанно сякаш отдавна са чакали да бъдат изречени. Боли ме, но няма живот без болка. Поне осъзнах, че мога да обичам и да се влюбя. Прощавам му.. и продъжавам напред..сама,както преди 3 месеца!

Няма коментари: