понеделник, 5 юли 2010 г.

Неповторимо изживяване 2: женско парти

Приготовлението: купих си нов бански, ходих на фризьор и козметичка, купих една голяма бутилка бял ром на Бейлис, стегнах си една чантичка с козметични принадлежности и нощничка и се приготвих да отида на второто голямо коктейлно, женско парти в покрайнините на града. И така, яо-тунингована, бях готова да блестя сред красивите си приятелки цяла нощ

Началото: 9 часа. Момичетата ме взеха от у дома с един много сладък оранжев мини купър, който много ми приличаше на тиквена каляска за принцески иии… чувствoто на вълнение беше страхотно!

Вилата беше в кв. Боровото на 4 етажа, имаше охрана, голям гараж, басейн и страхотна градинка. Вратите в къщата бяха стъклени, което ме караше да се чувствам като сладка пастичка на витрината на френско кафене. Мебелите бяха страхотни, кетъринга също. Имаше много шезлонги идва големи батута, които за мен бяха най-хубавото нещо от партито. Гледката да видиш как в късна прохладна и ароматна на липа вечер, красиви момичета без горнища скачат яко на батут, докато прекрасните им гърди се лашкат насам-натам. Поне за мен, като една бисексуална брюнетка, това беше истински рай за окото! Коктейлите се редяха един след друг, кой след кой по-екзотичен и красив и силен! Музиката много не ми допадна понеже беше предимно чалга, но след известно време изобщо не ме бъркаше каква бе музиката. А пък и от време на време прозвучаваше някое денс парче и това смекчаваше нещата. Раздрсахме яко, особено на батута. Освен това пушихме трева в басейна и си предавахме масура от ръка на ръка, наредени в кръг. Беше тоооолкова забавно! Особено глупостите, които ръсихме напушени и леко попрекалили с коктейлите. Късно вечерта, към 2 без 5, когато съвсем се отчаяла и помислила, че слуха, че ще има стриптизьор, е само мит, се появи един синеок и висок пич в полицейска униформа, с мускули, които личаха даже и с дрехите по тялото му. Никога не бяха ми правили стриптийз! Особено професионален. А той танцуваше около всички и със всички – общо 30тина женоря, коя от коя по-хубава. А палката му беше толкова голяма! На мен ми приличаше на играчка от секс шоп, отколкото на полицейска палка, хи хи :p По-нататък вечерта партито ставаше все по-щуро и горещо и палаво, а ние все по-пияни и развеселени и много от спомените какво сме правили ми се губят и … помня само как се събудих с друг бански, който със сигурност не беше моя- поне в това бях сигурна! Главата още ме болеше, а парти настроението ми все още не беше угаснало. Повечето момичета си бяха заминали, когато се събудих,а после помогнах като съвестна приятелка на нашата домакинка, която ни зае прекрасната къща, да измием всички чаши и да вкараме всичко на място. След това ме докараха вкъщи със същата оранжева “каляска” и си взех душ, и се опитах да поспя още малко, но бях твърде развълнувана и всички опити бяха провалени. Хубавата новина е, че на 9ти заминаваме на малко пътешествие с мини-купъра до Велико Търново да гледаме премиерата на Здрач 3: Затъмнение, йееей!!! Сега осъзнах смисъла от създаването на голяма мрежа от женски приятелки!

Няма коментари: