събота, 3 април 2010 г.

CAUTION: Love is a dangerous state of mind!

DO NOT FALL IN LOVE WITH

Имам нов живот.Трудно ще ме разпознаеш. Толкова се радвам! Как може човек като мен да го е грижа за теб? А и защо да се тревожа, когато не си единият за мен? Достатъчно е,  достатъчно. Видях знака и той ми отвори очите. Видях знака! Никой няма да те влачи да влезеш в светлината, където принадлежиш, но където ти е мястото. Под бледата луна от толкова много години се чудя кой си ти. Как може човек като теб да ми донесе радост? Под бледата луна, където виждам толкова звезди. Достатъчно е,  достатъчно. Видях знака и той ми отвори очите. Видях знака. Животът е ограничен без разбиране. Видях знака и той отвори очите ми. Видях знака. Никой няма да те влачи да влезеш в светлината, където принадлежиш, но където ти е мястото. Видях знака и той ми отвори очите. И съм щастлива сега, живеейки без теб! Оставих те съвсем сам. Видях знака и той ми отвори очите. Видях знака!

Няма коментари: