вторник, 28 октомври 2008 г.

Пътят на промяната :(

Защо стана така?! Защо трябваше всичко да стига само до секс?! Нима игривостта ми е качеството, привлякло те към мен?! Защо така охладняхме един към друг - защо вече не споделяш и не пишеш, къде отиде времето, в което ти и аз си пишехме по цели следобеди, пращахме си музика, смеехме се заедно ... ;( По дяволите, никога не ще залича от съзнанието си всички прекарани мигове с теб! Единственото, което искам е да сещаш за мен с усмивка и чувство на задоволство! знам, че не помниш 3тата ни среща, нито пламъка в очите ми, когато те видях за 1в път, но моля те - нека не бъда просто поредната. Боли ме от мисълта, че не можах да докосна сърцето ти, а можех! Но ти искаше от мене нещо, което аз неможех да ти дам, което не притежавах :(:(:(Помни онзи път, единствения път, който извървяхме заедно - този път:

P1060347

Няма коментари: