неделя, 12 юни 2011 г.

Търсене по ключова дума ”идеален”

Сигурно не съществува жена, която да няма някакъв списък с качества, които точния мъж 3а нея трябва да притежава. А3 реших да публикувам моя сега, черно на бяло, 3а да не е само в главата ми и да следя как се и3меня с годините. Интересно колко ли от нещата в него ще имат 3начение като стана на 30? Open-mouthed smile

Такаа, търся мъж, който ТРЯБВА:

1. Да е атлетичен, да си тежи на мястото (по тежък от мен);

2. Да е висок, но не прекалено, 3а да не ме води 3а носа;

3. Да е красив, но да не го 3нае, 3ащото иначе ще е високомерен и самовлюбен;

4. Да е интелигентен, но не прекалено много, 3а да не ме кара да се чувствам глупава;

5. Да е 3абавен, но да не се шегува с мен!!!

6. Да е грижовен, но бе3 да става досаден;

7. Да е амбицио3ен, но да не осъществява целите си на всяка цена;

8. Да гледаме в една посока, да имаме общи цели и мечти, да сме добър екип/отбор 3аедно;

9. Да ме кара да се чувствам щастлива, уважавана и обичана… и да е страхотен в леглото!

10. Да е серио3ен и отговорен, 3а да мога да ра3читам на него.

- може да мисли по ра3личен начин, да има свои виждания 3а живота, 3а да ме допълва и “обогатява”;

- Може да не отговаря на всичките 10 точки от списъка, но поне на маркираните;

- може НЕ-винаги да и3глежда добре, да е 3абавен, да ме радва, да ме ра3бира, но да не ме кара да правя компромиси непрестанно.

Няма коментари: