събота, 30 януари 2010 г.

Съботни размишления

Знаете ли, учила съм математика – обичах полиндромите, симетрията, кръглите числа… За мен най-трудният сбор от числа  е 1+1, защото винаги ми изглеждат така всякаш никога не могат да се съберат!

В днешно време има много единици като мен, които живеят самостоятелно и се справят сами. Статистиките сочат, че 35,3% от българите на възраст между 20 и 29 години живеят сами и само половината от тях активно си търсят партньор. Да, статистиките ясно отчитат тенденцията все повече хора да избират самостоятелността. Според мен, хората просто не са се научили да споделят или поне – това е драмата при мен – попадам все на мъже, които не могат да споделят.

Така и не схванах цялата тази работа с женското приятелство, твърде ми е трудно да повярвам, че съществува. Някоя, с която да си говорим за мъже, учене/работа и секс и все по теми, които ни сближават, защото за нас са едно и също нещо- част от ежедневието ни, част от вълшебният ни женски свят.

Не че не ми харесва да съм с момичета, просто никога не ми е харесвало да излизам с тях, но напоследък - много често ми се налага, опитвам се, а и същевременно разнообразявам! Вероятно моят НДП е прав, като казва, че не съм попаднала на окейни мацка, но в тези времена не съм сигурна дали изобщо мога да намеря жената-приятелка, която никога няма да завижда, никога няма да се конкурира и никога няма да крие намеренията си от мен. Та дори и сестрите го правят!

Затова от години насам дружа само с мъже – и това ми даде предимството да ги опозная по-добре, научих какво искат: някои искат платена любовница, други търсят Единствената, жената, с която ще прекарат остатъка от живота си, трети търсят жена-приятелка, която могат да чукат, но всички те искат нещо повече от секс! Да поддържат връзка!

Гаджосан и объркан или млад и луд ? Чудя се какъв ли ще бъде поредния тип, на който ще попадна …

Нямам търпение да заживея в голям град – там мога да имам своите малки тайни, мога да съм напълно анонимна  и непозната, мога да се правя на която си искам, мога и да бъда себе си. Но докато един човек ме познава изцяло - и все пак ме обича, това е най-хубавото място на света и най-хубавото нещо, което може да ми се случи!

Няма коментари: