петък, 29 януари 2010 г.

2010 …

Каква интересна година – изпитвам повече свобода и щастие от всяка друга изминала досега! Доволна съм и съм щастлива, изпълнена съм с надежди, имам цели и усещам – просто усещам, че това е годината, в която ще настъпят големи промени в безгрижния ми досега живот. Очаквам ги, желая ги, уморена съм и съм отегчена от спокойствието, което имах досега. Винаги ми е харесвало да преживявам трудните моменти, да се справям с трудностите, да се подлагам на рискове и изпитания, да оцелявам, да усещам колко труден може да бъде живота и да доказвам, че съм достатъчно силна, твърда и смела, за да оцелея в него.

Winter_Night 

В тази тиха, зимна, студена, януарска, лунна нощ си пожелавам да ме приемат в желаната специалност и град, пожелавам си да намеря хората, които никога няма да ми обърнат гръб, пожелавам си щастие!

Няма коментари: